Noels vapen: Muramasa
Ett nytt vapen till Noel. Ett vapen med synsk kraft som fruktas vara klingan som ska dräpa tidens mästare. Ökar kedjebonusar.Kan fås i Chocolinas butik. Förbättrade versioner av det här vapnet blir också tillgängliga.Föremålet kan också laddas ned genom att lösa in motsvarande kampanjkod. Kampanjkoden blir ogiltig när föremålet har köpts.