Noels dräkt: Svarta magikern
En ny dräkt till Noel, baserad på den svarta magikern från FINAL FANTASY.Välj Outfits (dräkter) på huvudmenyn för att byta kläder. Nya dräkter visas inte på karaktärerna under vissa film- och berättelsesekvenser.