Noels dräkt: Spacetime Guardian
En ny dräkt till Noel. Den här dräkten sägs vara en gåva från gudinnan till de som kämpar för att korrigera tidsavvikelser.Välj Outfits (dräkter) på huvudmenyn för att byta kläder. Nya dräkter visas inte på karaktärerna under vissa film- och berättelsesekvenser.