Nobody Saves the World + Frozen Hearth-paket
Få den ultimata Nobody Saves the World-upplevelsen med spelet och DLC! Det formskiftande och galna actionrollspelet är större än någonsin. Förvandlas till en häst, zombie eller robot och massa annat för att rädda världen från den stundande katastrofen. Anta ännu fler former och nya utmaningar med expansionen ”Frozen Hearth” som är skapad för att driva blivande trollkarlars skicklighet och kreativitiet till gränsen. Nobody Saves the World är en unik twist på actionrollspelsgenren av Drinkbox Studios. Världen är under attack från en svampspridande katastrof – men den funktions- och byxlösa Nobody ska rädda den. Klara hundratals uppdrag för att låsa upp ett massivt galleri av former. Blanda dina formers förmågor för att skapa övermäktiga kombinationer. Utforska en stor värld antingen ensam eller tillsammans med en vän och kämpa er igenom dynamiska miljöer för att stoppa den stundande katastrofen och rädda världen!