NiGHTS into dreams...
Glid in i drömvärlden och åk på ett luftäventyr som NiGHTS i den här nyversionen av det klassiska Saturn-spelet. Samla Ideya (färgade klot), skaffa poäng och slåss mot bossar för att hjälpa Elliot och Claris att rädda Nightopia från Wizeman the Wicked. Med alla 7 original-drömmar, förbättrad grafik, prestationer, ledartavlor och spelbart innehåll från Christmas NiGHTS är den här älskade titeln tillbaka bättre än nånsin.