Night in the Woods
Den misslyckade tjejen Mae Borowski kommer tillbaka hem efter att ha hoppat av skolan till den fallfärdiga forna gruvstaden Possum Springs för att gå tillbaka till sitt gamla meningslösa liv och börja umgås med gamla kompisar igen. Men det är inte som det var förr. Staden är annorlunda och vännerna har växt upp och förändrats. Löven faller från träden och vinden blåser allt kallare. Konstiga saker händer när mörkret faller. Och det finns något i skogen. Följ med Mae på en resa genom hennes hemstad och vidare in i mörkret på andra sidan. NIGHT IN THE WOODS är ett äventyrsspel som handlar mest om utforskning, berättelse och karaktärer. Här finns dussintals karaktärer att möta och massvis att göra i en levande, färgstark värld. Ha sönder saker, spela bas, häng med polarna, gå på elledningarna, hoppa mellan hustaken och upptäck märkliga och fantastiska och hemska saker du inte visste fanns. Kom hem och slösa bort ditt liv i Possum Springs.