NHRA Championship Drag Racing: Speed For All - Nitro Fire Pack
Inget får dig att köra så snabbt och se så bra ut som innehållet i detta Nitro Fire Pack. Det innehåller en unik design, som i sig är en hommage till klassiska ”nitro flames”. Du får en Funny Car, förardräkt och fordonssläpbil som alla dekorerats med denna mäktiga ”Nitro Fire”-design. Du kan dessutom verkligen göra den till din egen genom att utsmycka din Nitro Fire Funny Car och fordonssläpbil med logotyperna från de sponsorer du knyter åt dig med varje övertygande seger.