NHRA Championship Drag Racing: Speed For All - Battle Ready Pack
Battle Ready Pack är en hyllning till militären och kommer laddat med en Top Fuel-bil, förardräkt, bromsskärm och ett bilsläpsfordon med ett exklusivt ökenkamouflagemönster. Du kan också skräddarsy Top Fuel-bilen och bilsläpsfordonet ytterligare genom att dekorera dem med logotyperna för sponsorerna du skaffar dig i spelet genom att rada upp segrarna.