NG3RE - Kostympaket
Ninja GAIDEN 3: Razor's Edge hettar till det med nya kostumer till följande karaktärer: "Spirit of the Fighter" till Hayabusa "Infiltrator" till Ayane "Hot Police" till Momiji "Tropical Sailor" till Kasumi Kostymerna kan användas av alla karaktärer i Chapter Challenge och Ninja Trials, och av Hayabusa och Ayane i Story mode.