NERF Legends - Ultimate NERF Bundle
Detta ultimata paket kommer laddat med alla NERF DinoSquad-paketerbjudanden för ett lågt pris PLUS en exklusiv blaster som endast är tillgänglig med detta paket. Du kommer att få: – Tricera-Blast-paketet: Inkluderar NERF DinoSquad Tricera-Blast blastern och kostymen plus fyra extra skinn vardera. – Stego-Smash Pack: Inkluderar NERF DinoSquad Stego-Smash blastern och kostymen plus fyra extra skinn vardera. – Rex-Rampage-paketet: Inkluderar NERF DinoSquad Rex-Rampage blastern och kostymen plus fyra extra skinn vardera. – EXKLUSIV! Endast tillgänglig med detta ultimata paket – NERF Mega Accustrike Thunderhawk blastern – denna bultverkande blaster är den längsta i hela NERF-arsenalen! Alla dessa objekt kan användas i både enspelar- och flerspelarläget, och kommer att hittas i anpassningsmenyn efter nedladdning.