NERF Legends - Stego-Smash Pack
Smasha dig in i spelet med NERF DinoSquad Tricera-Blast blastern och anpassade kostymen med fantastiska Stegosaurus-detaljer. Ladda upp med denna spetsiga blaster och kostym i både enspelar- och flerspelarläge. Blaster och kostymen kommer med 4 ytterligare skin för att anpassa din Stego-look! När du laddar ner dessa objekt kommer de att vara tillgängliga från anpassningsmenyn.