NERF Legends - Elite Blaster Combo Pack
Utöka din arsenal med två kraftfulla blaster – NERF Elite Triad och NERF Elite Strongarm. Dessutom kommer det här paketet med ett färgskiftande iriserande skin och fyra unika blaster-effekter som kan appliceras på alla blaster i spelet, och du kan ladda med dessa i både enspelar- och flerspelarläge. När du laddar ner dessa objekt kommer de att vara tillgängliga från anpassningsmenyn.