Fly från snuten och besegra dina rivaler i Redview County med de hetaste bilarna från filmen "Need for Speed". Åk ut på gatorna i racingversionerna av Lamborghini Sesto Elemento, GTA Spano och Mercedes-Benz McLaren SLR Roadster 722 S.