Bränn gummi på gatorna i Redview County i de hetaste bilarna från filmen "Need fo Speed". Movie Pack innehåller polis- och racingversioner av GTA Spano och Lamborghini Sesto Elemento. Paketet innehåller även Mercedes-Benz McLaren SLR 722 Edition för poliser och Mercedes-Benz McLaren SLR Roadster 722 S för racingförare. Med de här kraftfulla bilarna från filmen är landsvägen mer lockande än någonsin.