Slå ut racingförare, ligg steget före snuten och besegra rivaler med Concept Lamborghini-paketet. Innehåller polis- och racingversioner av otroliga Lamborghini Gallardo LP 570-4 Super Trofeo och helt enastående Lamborghini Miura Concept.