Necromunda: Hired Gun - Spire Noble Skin Pack
Välj dina avtal. Jaga dina byten. Hämta in belöningen. I Spire Noble Skin-paketet till Necromunda: Hired Gun ingår unik kosmetika till din kniv och utstyrsel. Med dess blodröda nyanser gör du snabbt slut på ditt byte i mordiskt elegant stil. I natt kommer blodet att flyta långt in i kupan.