Necromunda: Hired Gun - Hunter’s Bounty Pack
Välj dina avtal. Jaga dina byten. Hämta belöningen. I Hunter’s Bounty-paketet till Necromunda: Hired Gun ingår unik kosmetika till din kniv, din pistol, din utstyrsel och din mastiffs tuggleksak. Var och en av dem har Guilder-tema, med blå lackering och hårt metallöverdrag. Den nya tuggleksakmodellen hjälper din cyber-mastiff att jaga upp byten effektivt, då den är av samma form som det delikata köttet han snart får bita i.