NBA 2K25 Pro Pass: Säsong 4
NBA 2K25 Pro Pass: säsong 4 tar din MyCAREER- och MyTEAM-upplevelse till nästa nivå. Pro Pass låser upp tillgång till 40 nivåer av intjänade premiumbelöningar, inklusive upp till 45 000 VC när du går vidare genom säsongen på väg till nivå 40! Skaffa Pro Pass säsong 4 och få automatiskt en Mocap-dräkt, All-Star 2025 Cuban Chain-halsband, ett Galaxy Opal Dirk Nowitzki MyTEAM-kort och ett Pro Pass säsong 4-paket. *NBA 2K25 Pro Pass kräver basspel, internetanslutning och NBA 2K-konto.