NBA 2K23 – internationella kommentatorer
Produkten slutar säljas den 2024/11/30. OBS! Alla multiplayerservrar för NBA 2K23 kommer stängas ned från och med 2024/12/31. Efter det kommer spelfunktioner som kräver onlineservrar inte längre att fungera. Spela NBA 2K23 med NBA-kommentatorer på spanska eller kinesiska.