NBA 2K23 - 15 000 VC
Produkten slutar säljas den 2024/11/30. OBS! Alla multiplayerservrar för NBA 2K23 kommer stängas ned från och med 2024/12/31. Efter det kommer spelfunktioner som kräver onlineservrar inte längre att fungera. Det finns fler sätt än någonsin att spendera VC. Uppgradera din MyPLAYER, köp MyTEAM-paket för att bygga ditt perfekta drömlag och mycket mer! UTVECKLA din MyPLAYER genom att förbättra attribut och lära dig nya animationer. ANPASSA din MyPLAYER med den senaste utrustningen genom att besöka 2K Store. BYGG ditt MyTEAM genom att öppna paket och skapa ett lag med aktiva spelare och NBA-spelare!