NBA 2K Playgrounds 2 Golden Bucks-paket - 7 500 VC
Paketet är bara tillgängligt i samband med köp av NBA 2K19 + NBA 2K Playgrounds 2-paketet. Ett paket med 7 500 Golden Bucks, den virtuella valutan i NBA 2K Playgrounds 2, att lägga på kosmetiska anpassningar och swagpaket till dina spelare!