Nation med ädelstenar (3250)
3 250 ädelstenar i Battle Ages (premiumvaluta) Köp för att fylla på din skattkammare i Battle Ages. Ädelstenarna gör att du kan slutföra byggnadsprojekt direkt och förstärka ditt försvar på ett ögonblick!