NARUTO TO BORUTO: SHINOBI STRIKER Secret Technique: Super Uzumaki Rasengan
Umožňuje hráči aktivovať v bitke tajnú techniku: Super Uzumaki Rasengan (Attack Type). Tento obsah si po stiahnutí môžete vyzdvihnúť v hre v online lobby Hidden Leaf Village, keď vyberiete Inn> Gift Box> Add-ons.