NARUTO TO BORUTO: SHINOBI STRIKER Secret Technique Rasengan Unison
Gör att spelarna kan aktivera den hemliga tekniken: Rasengan Unison (Defense Type) i strid. När du laddat ned innehållet kan du skaffa det i spelet genom att gå till Lövgömman i onlinelobbyn och välja Inn > Gift Box > Add-ons.