NARUTO TO BORUTO: SHINOBI STRIKER Secret Technique Kurama Taikyoku Rasengan
Gör att spelarna kan aktivera den hemliga tekniken: Kurama Taikyoku Rasengan (Heal Type) i strid. När du laddat ned innehållet kan du skaffa det i spelet genom att gå till Lövgömman i onlinelobbyn och välja Inn > Gift Box > Add-ons.