NARUTO TO BORUTO: SHINOBI STRIKER Secret Technique Amaterasu: Dual Layer
Gör att spelarna kan aktivera den hemliga tekniken Amaterasu: Dual Layer (Ranged Type) i strid. Kämpa sida vid sida med Itachi för att attackera med Susano'o och Amaterasu. *När du laddat ned innehållet kan du skaffa det i spelet genom att gå till Lövgömman i onlinelobbyn och välja Inn > Gift Box > Add-ons.