NARUTO STORM 4 - Season Pass Bonus
Få tidig tillgång till tre tilläggspaket och en exklusiv, hemlig kombinationsteknik när det första nedladdningsbara innehållet släpps. Kräver spelet NARUTO SHIPPUDEN: Ultimate Ninja STORM 4 som säljs separat.