NARUTO SHIPPUDEN: UNS 4 ROAD TO BORUTO NEXT GENERATIONS Pack
Tack vare er har Ultimate Ninja-serien sålt mer än 20 miljoner exemplar världen över! Spela som Momoshiki Otsutsuki och Kinshiki Otsutsuki, som utkämpade en episk strid mot Naruto och Boruto i "Boruto: Naruto the Movie". Och inte nog med det! 11 berömda shinobi går med i striden i nya kostymer från Boruto-eran! Upplev storslagna strider med den nya generationen!