NAMCO MUSEUM ARCHIVES Volume 2
■Innehåller 11 titlar! Förutom 10 klassiska Namco-titlar, varav en del aldrig tidigare lokaliserats i väst, ingår en NES-stylad version av "Gaplus" som bonus! (Titlar som ingår: Galaga, Battle City, Pac-Land, Dig Dug II, Super Xevious, Mappy-Land, Legacy of the Wizard, Rolling Thunder, Dragon Buster II, Mendel Palace och Gaplus) ■Försedda med smidiga moderna funktioner! Praktiska funktioner som "spara", som gör att du kan avbryta spelet när som helst, och "omspel", som gör att du kan börja om i sista minuten.