Mycrofts Stolthet — DLC
Storebror Mycroft skickar dig en serie fall kopplade till inrikes säkerhet. Gör ditt imperium stolt! Storebror Mycroft skickar dig en serie fall kopplade till inrikes säkerhet. Gör ditt imperium stolt! En råtta på båten En grym informant Försvunna flickan Har man sagt «A»… Mycroft Holmeses dräkt Black Deluxe Suit Official Jon Outfit Uppdragslinjen blir tillgänglig efter att spelaren får ett brev från Mycroft på Sherlocks herrgård. Det andra huvuduppdraget (Förgyllda Buren) och ett sidouppdrag (Kärlek, Död och Cordona) måste ha slutförts.