MY MONOPOLY
Gör ditt eget spel! My Monopoly är en expansion till Monopoly PLUS som låter dig anpassa både det klassiska och det moderna 3D-brädet. Ge egendomarna namn, lägg till 2D-bilder på egendomsrutorna eller ställ ut 3D-objekt mitt på spelplanen för att skapa din drömstad. Imponera på kompisarna och visa upp din talang genom att spela din personliga My Monopoly-spelplan tillsammans!