MY HERO ULTRA RUMBLE - Hero Crystals Special Pack
Ett specialprisat set med 8 000 Hero Crystals. Hero Crystals är en spelvaluta som kan användas för att dra Roll Tickets och byta föremål i butiken i My Hero ULTRA RUMBLE. *Denna produkt kan endast köpas en gång per konto och refunderas inte.