MY HERO ULTRA RUMBLE - Hero Crystals Pack C (13,000 crystals)
Ett paket innehåller 13.000 Hero Crystals. Hero Crystals är spelvaluta som kan användas för att dra lotter och till att byta till varor i affären i My Hero ULTRA RUMBLE.