My Bakery Empire: Bake With Style DLC
Med denna DLC kommer du att låsa upp - 26 trendiga skjortor - 26 snygga kjolar och byxor - 15 eleganta förkläden - 15 professionella kockmössor - 15 moderiktiga skor - 52 olika frisyrer - 26 utsökta smycken - 7 fängslande ögonfärger - ytterligare 6000 mynt att köpa, dessertdekorationer, kläder eller bagerier Förvandla Lizzies stil med ett härligt utbud av över 180 nya och fängslande makeover-objekt som kommer att ge hennes look en touch av glitter!