THQ NordicRacing och flygningSport
Släpp lös din inre legend och dominera gruset med den senaste expansionen för Mx vs ATV Legends, det officiella 2024 Monster Energy Supercross Championship. Det sträcker sig från ikoniska Anaheim till det nervkittlande Salt Lake City, där du får köra som proffsen på alla de 16 officiella banorna. Nya banor låses upp med tiden, men alltid innan de körs i verkligheten.