MX vs ATV Legends - 2024 AMA Pro Motocross Championship
Tävla som ett proffs på 12 officiella banor från 2024 AMA Pro Motocross Championship, inklusive den legendariska Loretta Lynn's! För första gången innehåller varje bana ett bonusevenemang! Alla banorna lanseras samtidigt som evenemangen körs i verkligheten.