Musketeer Skin Pack
Kolla in dig! Snygg! Med musketörpaketet kan du skära dig igenom de infekterades hjärna och hjärta i ett enda slag! Detta extramaterial innehåller: Huvudskydd (musketörhatt). Ett vapen (värja). Ett husdjur (näktergal). Dessa objekt ger din karaktär olika bonusar. Vapnen kan uppgraderas. Objekten i extramaterialet hittar du i din personliga kista i Kovacs bunker.