Mr. Fosters klassiska uniform-paket
Skaffa en ny klassisk kostym till den spelbara karaktären Mr. Foster. Innehåller Fosters klassiska kostym (inklusive 9 utseenden), flugaccessoar och klassisk slipsaccessoar (inklusive 7 utseenden till varje).