Moving Out - The Employees of the Month Pack
Employees of the Month-paketet ger din karriär hos Smooth Moves en spännande start. Var och en av de här ivriga flyttarna har en förkärlek för kroppsarbete och vill verkligen klara av sin prövotid. Professor Inkle! Varför lyfta med två armar när man kan lyfta med åtta? Bruce! Söt, kramgo och hänsynslöst effektiv! Sprinkles! En riktig allt-i-allo som luktar underbart! Dials! Må vara lite fyrkantig, men Dials är ingen dumburk! Bli Packmores främsta flyttfirma med de här trogna flyttarna!