Moving Out - Movers In Paradise
Packa väskorna och hämta ditt Haul Pass! I helgen blir det teambuilding på Packmore Island! Välkommen till Movers In Paradise, den senaste expansionen till Moving Out. Flytta saker hit och dit på 24 nya tropiska banor och arkadbanor för att lösa mysteriet bakom ”den största flytten av dem alla”! Det har tillkommit helgalna inslag, hinder och fiender som sätter flytt- och kommunikationsförmågorna på prov. Få hjälp av fyra nya tropiska flyttare – Tooki, Gilly, Coco och Clawdius – som även kan användas på originalbanorna! Tooki: Det ska gå i flygande fart! Det är Tookis motto. Tooki tar alltid nya rekryter under sina vingar och för laget till nya höjder. Men se upp, för när det hettar till slåss hon med näbb och klor! Coco: En svår nöt att knäcka. Han växte upp med femtio högljudda bröder och föredrar att tillbringa sina kvällar ensam på stranden med sina tankar och sin frimärkssamling. Men börjar man prata om tropiska möbler med Coco slutar han aldrig! Gilly: Havet är fullt av fisk, men ingen är som Gilly! Hon föddes i en kunglig familj och rymde från deras sandslott för att förverkliga sin dröm om att jobba på en flyttfirma. Det är åtminstone vad hon själv påstår. Vissa tror att hon bara fiskar efter uppmärksamhet… Clawdius: Den här lilla administratören älskar pappersarbete, men uppstår en knipa under en flytt kommer han springande direkt! På kvällarna kan man se honom peka ut alla stjärnbilder. Spänn fast dig, smörj in dig med solkräm och segla till Packmore Island för Movers In Paradise!