Motståndare: Ultros & Typhon
Möt den otäcka Ultros och hans väktare Typhon i Coliseum! Använd de besegrade fiendernas kristaller och tillkalla dem som allierade i strid.Coliseum finns i Historia Crux (från kapitel 2 och framåt). Gå in i Historia Crux för att komma åt det här innehållet och välj "Coliseum -??? AF-".