Motståndare: Nabaat
Möt PSICOM-officeren Jihl Nabaat i Coliseum! Använd besegrade fienders kristaller för att frammana dem som allierade i striden.Coliseum finns i Historia Crux (tillgängligt från och med kapitel 2). Gå in i Historia Crux och välj "Coliseum -??? AF-" för att komma åt det här innehållet.