Köp VIP Multiplier Pack och påskynda klättringen mot toppen med en multiplikator som dubblerar ryktes- och utvecklingspoäng i karriärläget. Ju högre ditt rykte är, desto mer sannolikt är det att du får erbjudanden från bättre stall. Genom att samla utvecklingspoäng i karriären kan du förbättra motorcykelns tekniska prestanda och verkligen pressa gränserna!