Mordheim: City of the Damned
Spela den första tv-spelsadaptionen av Games Workshops brädspel Mordheim. Spelet utspelar dig i den sönderslagna staden Empire City i Warhammer World. Mordheim: City of the Damned är ett turbaserat taktikspel där du leder arméer i blodiga och dödliga slag. Spelet blandar RPG-inslag, snabba strider och avancerad anpassning i den tid av kaos och rivalitet där endast den starkaste överlever. Efter att en tvåsvansad komet slagit ner i Mordheim förvandlades de fördömdas stad till ett fruktansvärt slagfält där rivaliserande arméer slåss för kontrollen över de viktigaste stadsdelarna och äran och förmögenheterna som följer om de lyckas få tag i de värdefulla Wyrdstone-fragmenten. Välj mellan de legendariska arméerna från Mordheim och led dina trupper i episka slag där ära och berömmelse väntar dig. Strategi kommer definitivt att vara din bästa vän! Besök de fyra hörnen av den fördömda staden och gör uppdrag i solokampanjen, eller utmana andra spelare i det spännande flerspelarläget.