Morbid - The Lords & Acolytes Paket
Fasansfulla, bloddrypande och skräckinjagande! Besök två blodisande världar i Morbid: The Seven Acolytes och Morbid: The Lords of Ire Morbid: The Seven Acolytes är ett Horrorpunk Action RPG fyllt med Lovecraftiansk skräck och Cronenbergian gore, vilket gör det till det mest ohyggliga spelet i den isometriska Souls-liknande genren hittills! Du är den sista överlevande Striver of Dibrom. Din plikt – som du har tränat hela ditt liv för – är att besegra de sju acolyterna, förbannade och mäktiga varelser som är besatta av ondskans gudar, Gahars. Morbid: The Lords of Ire är nästa kapitel i serien av det kritikerrosade isometriska “souls-like”-actionrollpelet “Morbid: The Seven Acolytes” där hjälten Striver återkommer för att strida mot motbjudande varelser i en mörk, morbid värld fylld av smärta och lidande." "Trots att de en gång besegrades, dog gaharerna aldrig på riktigt. De låg bara i dvala och bidade tålmodigt sin tid tills den var mogen för dem att resa sig ur sina gravar. ETT NYTT ÄVENTYR FRÅN ETT NYTT PERSPEKTIV Bekämpa fruktansvärda fiender i ett helt nytt 3D-perspektiv. Slakta hårresande monster med hjälp av olika vapen, utrustning och välsignelser och förgör allt som kommer i din väg. AVANCERAT SYSTEM FÖR ÖKAD MENTAL HÄLSA En utveckling av systemet för mental hälsa i Morbid: The Seven Acolytes gör att ditt angreppssätt i strid kan ha en dramatisk påverkan på dina omgivningar. Att ge efter för vansinnet kan ge ökade krafter, men innebär samtidigt en stor risk och kommer drastiskt att förändra hur du uppfattar världen omkring dig. UTFORKSA PINADE LANDSKAP Kämpa dig fram genom de horrorpunkinspirerade riken som tillsammans utgör Ire, från snötäckta bergskedjor till stinkande städer – skräckfyllda världar där fem unika falanger härskar. Uppfyll din heliga plikt att rensa ondskan från landet. UTMANA SKRÄCKINJAGANDE HOT Trotsa fasansfulla fiender, jaga skrämmande och formidabla motståndare och stå upp mot de ohyggliga Lorderna av Ire. Mer blod, mer inälvor, mer Morbid.