Krossa motståndet med detta exklusiva paket! Paketet innehåller 1 design och 1 fordon. Patriot Pack innehåller: - Patriot Monster Truck; ett unikt fordon för dig som vill synas och vinna massor av tävlingar! - Sergeant Chaos-design, dekaler som imponerar på dina motståndare och boostar dina rankningar!