Monster Hunter Rise – DLC-paket 8
Förbättra din Monster Hunter Rise-upplevelse med det åttonde DLC-paketet! I extrainnehållet ingår: - Fluffy Fur Hat-rustningslagerdel - Fluffy Fur Robe-rustningslagerdel - Fluffy Fur Gloves-rustningslagerdel - Fluffy Fur Belt-rustningslagerdel - Fluffy Fur Boots-rustningslagerdel - Hinoa-rustningslager - Felyne Fluffy Fur-rustningslager till Palico - Canyne Fluffy Fur-rustningslager till Palamute - Wild & Elegant-gestset - Attack-poseset 2 - High-brows-ansiktsmålning - Mizutsune-ansiktsmålning - Princely Tail-frisyr - Princess Curls-frisyr - Jägarröst: Chichae - Jägarröst: Bahari - Proof of a Hero & Monster Music: Various Arrangements-musik - Dekaluppsättningen ”Special Stickers 12” Obs! Produkterna som ingår här kan även köpas separat. Undvik dubbelköp. Så använder du innehållet: När du har köpt innehållet kan du prata med kurirkatten och välja Add-on Content för att ta emot det. Användningen beror på innehållstypen, enligt nedan. - Rustningslager kan användas från menyn Layered Armor Settings i Item Box (jägarrustning) eller Buddy Board (Palico- och Palamute-rustning). Tänk på att rustningslager är kosmetiska föremål som ändrar karaktärers utseende utan spelmekanisk påverkan. - Ansiktsmålningar och frisyrer kan användas genom att välja Change Appearance i Item Box eller när du skapar en karaktär. - Du kan använda gester och dekaler från chattmenyn, där du även kan skriva in text i dekalernas pratbubblor. - Du kan använda poseuppsättningar från startmenyn eller från alternativet Camera i pausmenyn.