Monster Hunter Rise – DLC-paket 7
Förbättra din Monster Hunter Rise-upplevelse med det sjunde DLC-paketet! I extrainnehållet ingår: - Fall Scarf-rustningslagerdel - Fall Jacket-rustningslagerdel - Fall Sleeves-rustningslagerdel - Fall Waist-rustningslagerdel - Fall Pants-rustningslagerdel - Arlow-rustningslager - Felyne Fall-rustningslager till Palico - Canyne Fall-rustningslager till Palamute - Acrobat-gestset - Unikt poseset - Ghost-ansiktsmålning - Wide Eyeline-ansiktsmålning - Arlow Dreads-frisyr - Fluffy Long-frisyr - Jägarröst: Luchika - Jägarröst: Arlow - Monster & Elgado Music: Jazz Version-musik - Dekaluppsättningen ”Special Stickers 11” Obs! Produkterna som ingår här kan även köpas separat. Undvik dubbelköp. Så använder du innehållet: När du har köpt innehållet kan du prata med kurirkatten och välja Add-on Content för att ta emot det. Användningen beror på innehållstypen, enligt nedan. - Rustningslager kan användas från menyn Layered Armor Settings i Item Box (jägarrustning) eller Buddy Board (Palico- och Palamute-rustning). Tänk på att rustningslager är kosmetiska föremål som ändrar karaktärers utseende utan spelmekanisk påverkan. - Ansiktsmålningar och frisyrer kan användas genom att välja Change Appearance i Item Box eller när du skapar en karaktär. - Du kan använda gester och dekaler från chattmenyn, där du även kan skriva in text i dekalernas pratbubblor. - Du kan använda poseuppsättningar från startmenyn eller från alternativet Camera i pausmenyn.