Monster Hunter Rise – DLC-paket 6
Förbättra din Monster Hunter Rise-upplevelse med det sjätte DLC-paketet! I extrainnehållet ingår: - Summer Hat-rustningslagerdel - Summer Top-rustningslagerdel - Summer Bracelets-rustningslagerdel - Summer Belt-rustningslagerdel - Summer Pants-rustningslagerdel - Fiorayne-rustningslager - Utsushi-rustningslager - F Summer-rustningslager till Palico - C Summer-rustningslager till Palamute - For the Fans-gestset - MC-poseset - Malzeno Menace-ansiktsmålning - Single Stroke Cheek-ansiktsmålning - Spiribird Edge-frisyr - Fiorayne Short-frisyr - Jägarröst: Fiorayne - Jägarröst: Galleus - Monster & Title Music: Piano Version-musik - Monster Hunter Series Bases Pt. 2-musik - Dekaluppsättningen Special Stickers 10 Obs! Produkterna som ingår här kan även köpas separat. Undvik dubbelköp. Så använder du innehållet: När du har köpt innehållet kan du prata med kurirkatten och välja Add-on Content för att ta emot det. Användningen beror på innehållstypen, enligt nedan. Rustningslager kan användas från menyn Layered Armor Settings i Item Box (jägarrustning) eller Buddy Board (Palico- och Palamute-rustning). Tänk på att rustningslager är kosmetiska föremål som ändrar karaktärers utseende utan spelmekanisk påverkan. - Ansiktsmålningar och frisyrer kan användas genom att välja Change Appearance i Item Box eller när du skapar en karaktär. - Du kan använda gester och dekaler från chattmenyn, där du även kan skriva in text i dekalernas pratbubblor. - Du kan använda poseuppsättningar från startmenyn eller från alternativet Camera i pausmenyn.