Monster Hunter Rise – DLC-paket 2
Innehåller följande innehåll. - Hunter content: 3 x Layered Armor pieces, 2 x facepaints, 2 x hairstyles, 2 x voices - Buddy content: 4 x Palico Layered Armor pieces, 4 x Palamute Layered Armor pieces - Other content: 2 Cohoot outfits, 8 music tracks, a set of 4 gestures, additional stickers Allt innehåll är kosmetiskt och ger inga spelmekaniska fördelar. Prata med kurirkatten när du har köpt innehållet och välj Add-on Content för att få föremålen. Du kan använda föremålen för din jägare och dina kompisar under Layered Armor Settings i Item Box och Buddy Board, och Cohoot-föremålen under Change Clothes i Pet-menyn. Om du vill byta utseende eller röst på din jägare trycker du på Change Appearance i Item Box. *Föremålen i den här uppsättningen kan köpas separat. Se till att inte köpa samma föremål två gånger.